آموزش فتوشاپ

چرا باید فتوشاپ را یاد بگیریم؟

با یادگیری فتوشاپ شما میتوانید تصاویر خود را به شکل دلخواه درآورید. همچنین بازار خوب کار برای طراحان گرافیک که از فتوشاپ هم استفاده می کنند فراهم است.

برای یادگیری فتوشاپ به چه منابعی نیاز داریم؟

شما برای آموزش فتوشاپ باید مقدمات کار با کامپیوتر آشنایی داشته باشید. و برای شروع به هیچ پیش نیازی نداری با آموزش مقدماتی فتوشاپ در گرافیک سرا میتوانید از پایه فتوشاپرا فرا بگیرید.

چه مشاغلی نیاز به آموزش فتوشاپ دارند؟

تمامی افرادی که با عکس و طراحی سر و کار دارن از عکاسان گرفته تا مدیران سایت ها می توانند فتوشاپ را یاد بگیرند.از  فتوشاپ برای روتوش عکس تا طراحی بنر های تبلیغاتی می توان استفاده کرد.

این دوره آموزشی شامل چه مباحثی می شود؟

این دوره آموزش فتوشاپ در گرافیکسرا از ابتدا برای افرادی که مبتدی هستن آغاز می شود و برای افرادی که سطح توانایی آنها متوسط به بالا می باشد فتوشاپ پیشرفته آموزش داده می شود.

سطح آموزش های فتوشاپ در چه حدی می باشد؟

آموزش های فتوشاپ گرافیکسرا از سطح مقدماتی تا پیشرفته وجود دارد. و شما با هر نوع دانشی می توانید از این آموزش ها استفاده کنید.

دوره تولید محتوای گرافیکی

آموزش کلیات و اصول گرافیک در چاپ با نرم افراز فتوشاپ - شناخت رنگ و ترکیب بندی رنگی در طراحی های گرافیکی - طراحی پوستر، ست اداری، بروشور و... طول دوره ده جلسه دو ساعته دوره بصورت نیمه خصوصی برگزار میشود.

"*" indicates required fields

نام*

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا